Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego
§1 Postanowienia ogólne
- Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem www.babysove.pl (zwanym dalej Sklepem) jest:
Baby Sove ul. Zachodnia 15 B, 63-500 OlszynaNIP 514-034-16-95, REGON 363854844.
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Nabywcą towarów oferowanych w Sklepie jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Klientem.
- Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.babysove.pl
- Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod numerem telefonu +48 607 058 901 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, oraz pod adresem poczty elektronicznej sklep@babysove.pl Cena za połączenie telefoniczne według stawki operatora z usług, którego korzysta dzwoniący.
§2 Oferta
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie babysove.pl są fabrycznie nowe.
- Wszystkie ceny podane na stronie internetowej sklepu babysove.pl są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT).
- Informacje o produktach znajdujące się na stronach internetowych Sklepu babysove.pl, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Klient składający zamówienie, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
- Ceną wiążącą jest cena podana w Sklepie przy danym towarze w chwili składania zamówienia. Sklep internetowy babysove.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, zamykania kolekcji oraz wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu oraz do wprowadzania w nich zmian.
- Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność towaru w magazynie Sklepu internetowego. W przypadku niedostępności części lub wszystkich towarów składających się na zamówienie Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o podjęcie decyzji w sprawie dalszej realizacji (anulowanie zamówienia, realizowanie bez brakujących towarów, dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innego produktu na miejsce brakującego). Jeśli zapłata za towar nastąpi z góry, Sklep internetowy babysove.pl zwróci Klientowi należność za towar niezwłocznie po anulowaniu zamówienia.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówionych towarów następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
§3 Złożenie zamówienia
- Warunkiem realizacji dokonywanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia.
- Zamówienie może zostać złożone przez stronę www.babysove.pl oraz e-mailem na adres sklep@babysove.pl
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia zamówienia.
- Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia.
§4 Płatności
- Ceny towarów nie uwzględniają kosztów usług przesyłki. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.
- Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione towary: płatność online za pośrednictwem systemu Tpay.pl firmy Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 73/6, kod pocztowy: 61-808, KRS: 0000412357; przelew bankowy.
§5 Realizacja i wysyłka zamówienia
- Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu.
- Zamówione towary są doręczone w zależności od wybranego sposobu wysyłki: Firma kurierska: 1-5 dni roboczych. Koszt: 14 zł brutto (dotyczy wysyłek krajowych) lub 17 zł brutto (płatność przy odbiorze, dotyczy wysyłek krajowych), Paczkomaty: 2-7 dni roboczych Koszt: 9,50 zł brutto (dotyczy wysyłek krajowych)
- Termin doręczenia oraz koszt wysyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie (prosimy o zapytania o koszty wysyłki kierować na adres mailowy: sklep@babysove.pl
- Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sklep internetowy babysove.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikającego z podania błędnego lub niedokładnego adresu dostawcy.
- Zmiany w wysyłce, rezygnacja z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem sklep@babysove.pl Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane. Nie wyłącza to prawa do odstąpienia od umowy opisanego w §6 Regulaminu.
- Do każdego zamówienia Sklep wystawia dowód zakupu (Faktura VAT).
§6 Odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta i Sklepu podlegają zwrotowi.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dowód zakupu oraz zwracany towar należy wysłać na adres: Baby Sove Joanna Marek ul. Zachodnia 15B 63-500 Olszyna.
- Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: sklep@babysove.pl.
- Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania.
- Sklep niezwłocznie dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, Sklep dokona Klientowi zwrotu wartości produktu wraz z opłatą za przesyłkę we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Klienta numer rachunku bankowego.
- Sklep dokona zwrotu środków przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, a jeśli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.
- Koszt wysyłki towaru do Sklepu ponosi Klient.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje gdy towar został wykonany na zamówienie, zgodnie ze wskazówkami kupującego (art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta).
§7 Reklamacje
- Sklep dokłada wszelkich starań, aby oferowany towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże, gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W przypadku wadliwości zamówionego towaru, Sklep odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu konsumentem.
- Klient będący przedsiębiorcą utraci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił Sklepu o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Sklepu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres: Baby Sove ul. Zachodnia 15B 63-500 Olszyna wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. W zgłoszeniu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienie nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
- Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep internetowy www.babysove.pl wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), zwróci Klientowi pełną kwotę we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Klienta numer rachunku bankowego. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem niezasadności reklamacji.
7. Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie Internetowym babysove.pl wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru w Sklepie Internetowym babysove.pl.
§8 Dane osobowe
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak brak zgody uniemożliwia wykonanie umowy i realizację zamówienia przez Sklep internetowy www.babysove.pl
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 101 poz. 926 z poźn. zm) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Zgodnie z w/w ustawą, Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, jak również żądania ich usunięcia.
- Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
§9 Postanowienia końcowe
- Obecność towaru na stronach Sklepu Internetowego babysove.pl oznacza dostępność towarową, jednak w niektórych przypadkach nie oznacza natychmiastowej możliwości realizacji zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne przepisy prawa polskiego.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, co może być spowodowane blokowaniem lub usuwaniem wiadomości przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2016 r.